Opcje widoku
Podkreślenie linków
Deklaracja dostępności
Reset

Piesza wycieczka na Górę Kamionną!

W środę 27 września, w piękny słoneczny jesienny dzień uczniowie klasy 2a i 2b wraz z wychowawczyniami zdobyli pieszo szczyt Kamionnej (802m.n.p.m.) od strony Widomej w Rozdzielu. Na szczycie podeszliśmy do nowo wybudowanej wieży widokowej. Robi duże wrażenie! Niestety nie jest ona jeszcze oddana do użytku, więc nie mogliśmy z niej podziwiać widoków na Beskid Wyspowy i Tatry. Zrobimy to następnym razem. Idąc szlakiem, podziwialiśmy jesienną przyrodę i nasłuchiwaliśmy odgłosów lasu. W drodze powrotnej odpoczywaliśmy w Bacówce na Zadzielu. Po pysznych kiełbaskach z grilla dzieci wesoło bawiły się na placu zabaw, podziwiając piękne widoki .

Data dodania: 2023-09-27 20:55:33
Data edycji: 2023-09-29 07:48:52
Ilość wyświetleń: 215

“Prawdziwie wielki jest ten człowiek, który chce się czegoś nauczyć”

Jan Paweł II
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji PublicznejElektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej