Opcje widoku
Podkreślenie linków
Deklaracja dostępności
Reset

Klasy 2a i 2b na wycieczce w ramach programu „Podróże z klasą”.

Uczniowie klas drugich wraz z opiekunkami rozpoczęli październik od fascynującej dwudniowej wycieczki autokarowej w ramach programu „Podróże z klasą”. Naszą podróż rozpoczęliśmy od wizyty w Parku Miniatur „Świat Marzeń” w Inwałdzie. W ciągu kilku godzin zwiedziliśmy Polskę od Giewontu po Hel. Dzieci miały okazję zobaczyć różne znane miejsca w naszym kraju oraz podziwiać zamki, pałace, stadiony, latarnie morskie i inne ciekawe zabytki Polski. Następnie razem z przewodnikiem udaliśmy się w podróż dookoła świata. Byliśmy na Placu św. Piotra, Pod Wieżą Eiffla, w Wenecji, Londynie, Stanach Zjednoczonych a nawet w Egipcie, gdzie mogliśmy wejść do piramidy. Następnie odpoczywaliśmy podczas zabawy w Lunaparku, po czym udaliśmy się na zwiedzanie Baśniowej Warowni, gdzie czekał na nas rozgadany smok. Po dniu pełnym wrażeń udaliśmy się na nocleg w Zembrzycach, gdzie zjedliśmy kolację, rozpakowaliśmy bagaże i urządziliśmy piżamowy wieczór filmowy. Noc minęła spokojnie i po śniadaniu wyruszyliśmy w dalszą podróż. Tym razem udaliśmy się do miejsca, gdzie urodził się Patron naszej szkoły, by zwiedzić Bazylikę w Wadowicach oraz Muzeum Dom św. Jana Pawła II oraz skosztować pysznych wadowickich kremówek. Ostatnim punktem wycieczki było zwiedzanie Muzeum Zamkowego w Pszczynie. Dzieci z zaciekawieniem oglądały piękne trofea myśliwskie oraz podziwiały wspaniałe rezydencje magnackie wraz z oryginalnym wystrojem z XIX i początku XX wieku. Zmęczeni, ale szczęśliwi wróciliśmy do Łąkty, gdzie czekali już stęsknieni Rodzice.

Data dodania: 2024-10-07 16:23:09
Data edycji: 2024-10-07 17:20:53
Ilość wyświetleń: 123

“Prawdziwie wielki jest ten człowiek, który chce się czegoś nauczyć”

Jan Paweł II
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji PublicznejElektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej